Jobb, Jobb









De säger att man inte får lägga upp bilder på sitt jobb i någon blogg, hemsida osv, det strider mot Arbetets regler. Jag tänker därför ta med mig jobbet hem och lägga upp det här i alla fall.   Någon som kan räkna bubblorna? Priset blir.....hmmmm, hmm, ja va fan vi säger en räckmacka.   Vill bara slänga upp en liten varningens finger att jag vet inte själv svaret på hur många där finns, men tänkte bara få er att aktivera de små hjärnceller ni besitter =)  muahaha, 

Ohh i löke you Dr,ör  ivöl .  (ska läsas med dålig franskengelska,  som Pink panter.  Its a böömb, what kind of  bömb , a bömb that explödes,  or Allå emliga armen  engelska)    GAHHH se!!! nu börjar jag babbla om annat och sakta men säkert glider ifrån det jag egentligen skulle skriva    WTF!!!   typ, bah!!

Morrn på er mutherfuuuucckkkers! (Franskaengelska)

Såg dig at the discotek Le Cardinal

Kommentarer
Postat av: DG

Nice blogg

2009-06-16 @ 20:56:22
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: pelle

det är hm... en siljard bubblor plus/minus en ;)



och fan, du kom på mig med skottlossning i skitköping.

2009-06-17 @ 13:41:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0