The Big Bang Theory.

Gillar denna serien skarpt!

I dessa två klipp är det så att Howard har en KK som inte vill träffas längre. De bestämmer att det ska vara en Torsdag (har jag för mig mig) då de gör något annorlunda än att gå ner till serietidningsaffären, eller ja.. Då bestämmer sig Leonard, howard och Rajesh för att åka till Las Vegas. Howard är fortfarande nere pga sin KK då Leonard och rajesh köper en prostituerad för att få Howard på andra tankar. Givetvis ska hon låtsas vara kvinnlig jude för att tända Howard extra mycket.

Medans de andra är i Las Vegas, har Sheldon glömt sina nycklar till lägenheten och får sova över hos Penny. Sheldon frågar Penny om Friend with benefits

Jag såg detta på CBS 2008, så jag har inte helt koll på hur det egentligen var. 

Men visst gillar vi alla situationskomedi !!?? Man måste gilla detta!

Ett annat avsnitt är när Leonards mamma kommer på besök. Diggar det avsnittet skarpt.


















Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ååh älskar big bang!

2010-02-14 @ 23:37:29
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0