50- tal.

























Idag var det 50tals cruise, och jag var där och fotograferade (fick ett uppdrag).  Det var ljuvlig musik och glada(fulla) trevliga personer som fyllde upp stället med sina åk. Tyvärr tog moder jord över med sitt regn mestadels av tiden.  Dagen bestod av cruising och med en karta följde man den till olika stationer för att göra små uppdrag. Backa med bilen så nära ettrep med bakhjulet, kasta pil sittandes i bilen osv. Det hela är på skoj för att få en samlad gemenskap av samma intresse av äldre bilar. Ganska skoj, men man blir ganska uttråkad när timmarna blir lite för många med konstiga stopp för att göra uppdrag. Men annars är stämningen bland folket inget att klaga på.















Jag har även lärt mig lite med min mästare Håkan ehn (hakanEhn på Youtube) som lär mig spela och improvisera med munspel.  Kul att han lägger upp låtar på Youtube. Kanske jag kommer med en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0