Vem är din dejt??



Testa vilken kändis dejt du får.


Jag har suttit och bara surfat utan syfte. När jag sitter och fixar bilder blir det lätt att jag surfar lite hur som helst. Jag kom in på en sida där man skulle trycka på olika alternativ. Medans man trycker i det svar som passar en, så röstas en kändis ut efter varje fråga.   Jag fick Jessica Andersson från fame som min dejt. Helt ok, ungefär den kvinna jag absolut tycker är vacker dessutom. Hennes ögon kan nog få vem som helst att bli svag i knäna. Även vad jag hört, så är hon egentligen brunett, vilket jag föredrar mest.

Om man jämför med de andra som var som alternativ, så är det tur att jag fick Jessica. Tuva hade iofs varit intressant.


Kommentarer
Postat av: pelle

haha, jag fick väder-tone ;D tror jag. kollade inte så noga.

2009-05-18 @ 19:54:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0