Hipp Hipp!

Som en del kanske vet/inte vet, så är en ny omgång av Hipp Hipp på G. Jag själv har varit och sett Grabbarna tre gånger i Lund. Mycket varierande och ASG, precis hela tiden. Helt Underbart. Så därför är det Hipp Hipp tema i detta inlägg ikväll. Jag har samlat ihop några klipp. Så, titta och skratta med, eller inte. Du väljer.
___________
Tiffany
__
Ska ni in till stan pojkar?
JA!
Tillhör ni någon sån där grupp??  E ni nördar?
__________________
Ring mig om dom inte reder ut det, jag har saker från Mallorca, sånt med kanel i, Det ska vara bra för underlivet.
__________
Vad e du? Jag är Vattuman. Antingen är man mentalpatient eller geni. 

Har ni revaxör som stolpiller, du verkar ju höra med röven.




Och lite gott och blandat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0