..."Är det tacksamhet du vill ha, så skaffa dig en hund"







Ja, Då var jag ute på vift i kväll på uppdrag. Jag kände att det började bli mörkt och dimman började komma fram. Jag hade med mig kameran förstås och tog lite bilder som jag ska använda....

Jag skyndade mig innan det blev för mörkt ute. Klockan passerade ungefär nio, så jag hann precis ta dem bilder jag behövde. Bilderna blev trots allt ganska ljusa trots att det var lite för mörkt för att fotografera det jag fotograferade.
______________
Kärlek!
Kärlek är oförklarligt, självklart och kostar inte pengar. Kärlek är så lätt och svårt på samma gång, så nödvändigt. Kärlek är så hemskt att vara utan. Livet är ett val. Livet är ansvar mot sig själv, sin tid, sina medmänniskor, djuren och naturen. Får jag barn tar jag hand om dom. Då ska jag göra allt jag kan för att dom ska ha det bra.
Livet är värt det. Den insikten har mitt liv gett mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0