Brat? NÄE

Jag Gjorde även ett litet "Brat " Test, Jag kände bara att jag var tvungen att se hur jag låg till på den fronten.

Inget stämde in på mig,skulle jag varit en brat enligt dom riktiga brattarna,så skulle min kväll se ut såhär.

Kvällen är nära Dags att fixa frisyren.jag fixar den bakåtslickade looken som kallas Kotlett.

Byxorna sitter tajt runt låren och pungen syns på 100 meters avstånd under en skön sommarkväll.då jag har en varm skön Skjorta Skjortan är på och minst en knapp är uppknäppt. Varför?Jo för att den stora manen av lurvigthår ska synas
Kvällens party börjar med middag.då jag bara bjuder dit herrar.

Middagen är avklarad och klockan närmar sig tio. Vad händer nu?: Stannar hemma i 3-4 timmar till - brats har aldrig bråttom

Ni slår er ner vid ett drinkbord på nattklubben. Vad serveras?: Champagne

Det rycker i benen i takt med musiken. Dags att dansa loss. Hur dansar du?: Lyfter på ena låret och låter handen på samma sida av kroppen gå i en vevande rörelse

Nu går armen i högvarv. Hur låter djungelvrålet?: Det är stek

Inflytande är viktigt inom bratskretsar. Men hur når du högst i hierarkin?: Genom att skaffa sig en vän som står nära kungafamiljen

Dags att betala för utekvällen. Vem betalar?: Pappa

Rejält tilltuffsad vaknar du till vid tolvtiden dagen därpå. Dags för brunch. Vad äter du?: Sushi-buffé.

Ja så hade mitt liv sett ut,men tackar fan för att det inte gör det, dessutom är jag inte ute speciellt ofta,inte nu längre,dessutom dricker jag kanske nån enstaka öl, knappt 2 st ens.

Så mitt liv ser ganska trist ut egentligen,speciellt om man jämför med brats,så jag föstår att tjejer vill åt dom.

Jag saknar något i mitt liv,jag kan inte säga vad det är.men jag saknar det jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0