Vilken dag, vilken person?

Det ligger i mitt intresse att titta på folk och analysera dom, ex nu sitter jag på ett cafee på ett uppdragsjobb. Tjejen i bordet bredvid mig är, verkar vara fullt upptagen med att "plugga" Samtidigt som hon tuggar i sig en macka och smakfullt doppar den i sitt te. Då tänker jag,hur upptagen med studierna är hon, egentligen?? Jag tror att hon mest tänker "mmm, den här mackan var god" samtidigt som hon har lite ångest över tentan som hon kanske har om några dagar. Och att hon har ingen aning om hur hon ska klara den för hon kommer inte hinna läsa allt hon behöver.
Det är kul. Låt fördommarna flöda!

Kommentarer
Postat av: pelle

hahah, bra iaktagelse. sen det där med att doppa i teet. äckligt!

2009-09-24 @ 15:01:07
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0