T-Mobile Dance

Jag kan erkänna att jag var inte den som var piggast när jag gick upp imorse,eller lite innan eftermiddag. Mitt glada humör kommer ganska fort efter att jag vaknat upp, jag brukar vara den som skojar eller kryper tättintill under täcket på morgonen. Nu vaknar jag ensam och får skoja med mig själv. Detta sökte mig till tågstationen någonstans i sverige, där jag tänkte att jag skulle prova och se om jag fick med andra att sjunga eller dansa. Men efter att ha tänkt på detta några minuter så är sverige ganska stelt och personer på en tågstation tidigt på morgonen, vill mer än gärna dricka sitt kaffe och bli lämnad ensam och ej bli tillfrågad. Detta kan förstöra en hel dag för en svensk tydligen. Jag kom också på ifall jag skulle står där och sjunga/dansa så skulle jag nog stått där själv ett bra tag och skämma ut mig själv.

Varför skulle jag göra detta egentligen tänker ni? Jo varför inte en gång i månaden börja en dyster Februaridag med att dansa & sjunga. Men varför just en tågstation? Jo för det är där flest personer passerar varje dag på ett ställe, så där lite instängt och bra.

Men mina planer grusades när jag gjorde en simulation av detta i huvudet. Det enda jag såg & hörde var min egen röst eka på tågstationens stora väntsal. Aja, jag överlåter det till proffsen, och de som är lite mer osvenska, eller normala. Jag vet inte. Det finns även ett klipp där alla stannar upp mitt i morgon rushen. Också coolt.



Så imorgon kommer jag kanske står där och bara se mig själv dansa loss, usch näe.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Berusande klipp - fan vad glad jag blev. Rös till gjorde jag också. Att dans kan bidra till så mycket glädje!

2009-02-24 @ 22:07:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Jag kan fan i mig inte sluta kolla på det här klippet - det är grymt!!

2009-03-03 @ 11:46:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0