Apropå det...

Den mest märkliga Skyltdocka jag sett är en pojke med strumpor upp över knäna!

Vad är meningen med denna skyltning?ska man skratta eller gråta? skämmas kanske? speciellt de som satt dockan där! usch! hemskt! vilken jävla dålig ide´ . Jah menar..vad är syftet? ska pojkar gå med så långa strumpor? för det liknar en pojke,ja fast utan.  eeuuhumm... ja ni vet.  jag blir äcklad av att se någon göra på detta viset.
SPY PÅ ER!!!         Eller kan någon förklara???   jag kan inte påstå att jag är den som är för skyltdockor av annan sort heller.  



Apropå skyltdockan..den ser ut att nästan vara på väg att göra en snurr..och snurrar gör ju jorden..så därför kommer jag in på jorden,jorden är inte ensam utan har solen och månen med sig b.l.a då kommer jag som så fram till en jordglobslampa. 8Jag vet inte vad den kallas..eller vad heter en sådan? någon...?)  sån vill jag ha!
Jag har alltid velat ha en sådan..Dessutom har jag sett många som slänger sina.fast mest på tv..annars hade jag tagit beslag på en direkt. jag tycker de är häftiga och mysiga..men varför slänger många dessa?? de är ju hur fräna som helst och man får även geografisk koll.

                                                                                                                                                  ←
Så..om man kollar på jordgloben i miniformat som på bilden så ser man vatten↑ och då kommer vi även in på Dryck! Vatten är ju inte något man precis kan kalla dryck..?eller? den används ju till så mycket mer.en dryck är mer som Fanta t.e.x..  Fanta har man inte precis så ofta i matlagning eller liknande..eller inte jag i alla fall. Vad är dryckernas dryck?

Mjölk?
Bröstmjölk?
Te?
Kaffe?
Champagne?
(Vatten får vara med)
Vin?
Coca Cola?
Öl?
Saft?
Juice?
Julmust?
Hur lyder det bästa argumentet? vad är dryckenas dryck?
I go for Vatten! Just för att  vi kan tydligen inte leva utan just vatten. Jag vet dåligt argument för just vatten,men det säger sig själv tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0